fint folk,

halloballo

tjena
Idag har jag mest varit hemma, hade ju planer på att städa men, look around, inget har förändrats...
Jag, ebba birka & sonja drog tiill BOB hund, träffa typ fett mycket folk där, av en slump som man kände.
f e tt
d va asnajs, man hoppade jjjärnet, hahah kul.
Imorgon blir planerna såhäär:
först drar jag och träffar Dennis, en rätt go kille som jag på ngåot skumt sätt fått någon slags kontakt med HAH.
sen drar jag och solar lite faktiskt, inte så länge max en kvart. pallar inte lägga så mycket pengar på det, men vill att  brännan ändå ska hålla i sig.
Sen efter det drar jag, Birka och Mmmmalte, till STUGAN<3 fett länge sen ju ! så sover vi där, brasa och mmmmys.
vi måste handla frukost också,,, hm, sugen på baguette <3

Sen på onsdag blir det någon musikfest grej typ. ute i askim? får se vilka som hänger på
pppus
här kommer en bild från någon vecka sen. det var 4 på morgonen och vi var fortfarande vakna, kunde inte motstå att gå ut på balkongen, när det var halvkallt och titta ner på typ bilar & hus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0