RÖJER OCH DANSAR

NEHmen tjena fint folk<3
sry för dålig uppdatering men haft rätt mkt för mej i helgen så ej pallat ödsla tid åt datorn.
varit med Amanda, Felicia & Angela. Varit på balder träffat kuliga norrmän HAHA och gjort massa mer. säkert gått upp i vikt ahahh men who the fuck cares.
aja jag skriver ett mer detaljerat inlägg om helgen sen om jag orkar.
håller på att röja mitt rum för jag ska ju flytta nästa vecka.
mmhh hög musik och typ underkläder hahha finns inget bättre sätt att städa rummet på. annars blire ju inte kuuul?
ajaa pppuss
laddar upp norge bilder som JAG tagit sen. bättre sent än aldrig, right..?
ahahah nolifer som jag är så typ föraa torsdagen lr fredagen eller när fan det var så va jag så sjukt uttråkad så satt och titta på underbara family guy medans jag sög på en flaska HAHA. ni vet så läpparna svullnar och blir asfeta. ahah putar inte ens på bilden liksom.
ahahah aja ha det
SMILE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0