T I M E................

TJENA
hahah dagens fail
jag skulle dra med lite folk från klassen till en stuga och ha det lite mys där i ett dygn(halvkul men whatever). så ställde jag klockan men hade glömt bort att min klocka är helt väck, och är typ 10 timmar sen. så ja, nr jag vaknade var klockan 13.00 hahahah, skulle varit på centralen klockan halv 12. ohyes bra jobbat!
ass¨jag har aldrig fått så mycket fästingar som i år. tror nog att det beror mest på stugan vi är i ibland, fett WACK väg som man tar sig dit genom. hahha efter en promenad där igenom hittade jag 5 små fästingar på en tur över min kropp. ttrevligt :D
hhhhmmmm... vad ska jag hitta på idag?
fan, jag måste skaffa gymskor..
ska man ta en tur till gymmet? tvekar lite för va rätt länge sen man va där nu, skönare att gå med en vän..
jaojao får se vad jag gör.
puuesss
vaccckert. nä

saknar dock skorna

Kommentarer
Postat av: Anonym

brann dem upp eller ?

2011-06-21 @ 17:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0