the beach, 2 time a ?

ssshjoo
vakna halv tio gött va, fast egetligen skulle jag vaknat nio men jao vaknade inte då. jag typ drömmer att jag ska missa tiden så då vaknar jag ahah.
idag blir det både solkräm ch sololja. mitt fejjs är så röött ahah så får dosera pretty much. sen blir det väl sololja på resten av kroppen. me like.
åh vad jag äälskar sool och baad. så sköönt.
hittat min perfekta sunmate också ahahh nämen d soft, för hon som jag solar med (Alva), eller hon som jag solade mer igår liksosssom, vi typ älskar att ligga och steka fett länge, till musik och sitta ch småprata. asså det gör väl kanske alla fast aínte alla som pallar ligga så länge i solen. Diggar ju att bada också, men inte baara ;)
aja nu ska jag rööööööjjja
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0