THE WEEKEND

NÄMEN TJO
nu ska jag skriva ner hela damn helgen haha fint.
eller sen i torsdags.
Då vare ju skolavslutning så då drog jag till H&M asfort för att köpa någon topp som man kunde ha.
Fett sorgligt att säga hejdå till allt fint folk som slutar. aja får väl göra några återträffar eller nåt.
sen efter det mötte jag upp Jonathan, så fett slöseri med tid, fatta inte varför jag inte drog till glasstället med pao, daniel och massa. damn.
Efter tidsfördrivet drog jag och mötte upp Birka, the one n only hahah nämen, så åkte vi till rubens mottagning (låter fett sick) men det va trevligt, massa gott och äta, och dricka och äta. :D
Men vi var inte där så jättelänge för Sonja & Ebba var på area51, (skating place), så drog vi dit, dock så frös jag typ ihjäl för hade på mej mina minishorts typ haha typiskt. men aja, så hängde vi där, va lite sociala med lite coolt skejtar folk.
På fredagen så gick vi ut i pjamas, och åt en grönsakspaj :D feett. mys. tills klockan va typ 4 eller nåt, då drog vi till (FAN VA  VI DRAR) Birka, tog macka, flädersaft och cigg på balkongen hahah fint liv <3
när klockan närma sig 7, GITTA vi till liseberg och mötte upp august och ellen, sen så droppa, mer och mer folk in.
så samla vi ihop 250 spänn för att åka kållerado ahahah lite galet jag vet. blev lite blöta så drog vi hem :)
LÖRDAG
Vaknade, fixade oss, så blev detv kvibergsmarknad. GILLART. köpte massa coola örhängen, typ 8 par för 50 spänn delat med 2 ::::))), dela på en hyfsat stor pommestallrik för 10 spänn. haha love it.
efter det skulle vi dra till Jonas land. satte oss på grön express, gick av och mmmmys. hahahh påvägen dit mötte vi 2 killar med epa. så satte vi oss på deras flak och åkte med hahahha klockrent.
fick deras nummer, så nöär vi for iväg efter grillningen och pajjjen så ringde vi dem så hämta de upp oss.
åkte åt helevete, hahahah kungälv någonstans? satte oss på bussen tillbaka, ddddrog till kim & yrsas fest, ( de bor i samma hus som mej) träffade feett mycket nytt folk ÄLSKA. hade det asmysigt, blalblablabla JAG HAR HAFT DET FINT IIIIIALLAFall.
yrsa tog massa bilder men kameran blev stulen FITta ... aja, thats life.
räck upp handen ni som läste allt. hahahh damn.
pppppuuuuuuuuusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0