tidsfördriv i vildmarken

nehmen HEH tjena.
oj vad jag vill skriva massa man inte borde skriva på en blogg. så.. bangar det,,, för det är ju såå olämpligt.
dont ask. hahah
MEN här kommer lite wb egopics från Norgeresan. hahah, där uppe fick man roa sig med lite allt möjligt.
denna bilden tog jag första morgonen när jag vakna 5 på morgonen över att jag frös så in i helvete.. trodde klockan var 8-halv9, när Signe undrade vad jag höll på med klockan 5 på morgonen hahah. cause I'm so not a morningperson
ute och vandrar, ohyes I'm duktig... hahah
ofräsch as hell hahah men kom igen, kom inte och begär att man ska se bra ut i en grotta? 
stolt tjej som bestigit ett fett högt och jobbigt berg.
hahah tttyp,,, jag venneh, bra utrustad för vind... alltid nåt HAH.


aja nu ska jag nog sova. snart iallafall. imorgon blir det disk (fyfan), iop plockning av saker... inte gjort ett skit ikväll.. aoch. och rörö.

PPPEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0