VINTER I NORGE

HAAALllååhh
kom Hem från Norge i morse då vaaaa. ;)
klockan typ 6 haha så sov jag och vakna typ halv 7 i kväll, först blev jag lite deppig för jag sovit bort hela dagen men whatevveer, så drog jag med småsyskonen och hoppa studsmatta i shorts och tröja fett lyckligt läge. träffa något kul gäng hahah random.
jag tror inte jag orkar ta hela resan i repris just nu men jao, det kommer väl. har tagit skitmycket bilder, så det kommer väl upp så småning om.
Imorgon blir det Birrkaaa, på Måndag är det studiedag WIO
Men jag har faktiskt haft en jättejättetrevlig vecka med allt kämpefint folk i klassen, och alla fina nätter faktiskt <3
ppppuuuss
mysbild från klockan halv 4 imorse, när vi stannat med bussen och satte oss vid det stängde(suck) mcdonalds.
shit.. att det bara va imorse, samma dag liksom?
time goes by
aja HA DET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0