a t o m v i n t e r

Haaallå!
Bedrövliga jag utan internet jao.
Nu var det liksom ytteligare en vecka sen, shiet kommer snart droppa ner mina läsare till noll!
Men ska få internet rätt snart!
I helgen har jag varit på ett skitsoft läger!
Det var jag, Birka, Ebba, Sonja, Daniel, Ertu, Albert, odile och Carro.
whooooaaaaa så häärligt, kommer minnas vissa saker typ hur länge som helst?
Okej hhmm hur man ska sammanfatta det med några ord:
Bad i sjön, bastu, springa helt naken över gräsmattor, tårtbak, tjokkisaar, SKRATT.
hahah åh vill ju egentligen blogga oftare men kan ju inte deet.
Räknar ner till Spanien woooho 23 dagar kvar!!
nu måste jag kila
pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0