b o d y b u t t e r

sahulll
känns som klockan är typ 9, max 10 men opsi tiden springer förbi.
varit en chill dag idasg <3  vakna dock över 3.... hej, hur lyckas jag?
så drog jag iväg till gymmet runt 4-5 och köörde ! Sen sola jag a bit, fick värsta randen haha surprise!
Sen möttte jag upp Ebba och Sonja och drog till Area haha agaain men fritt inträde idag så thats nice.
åt dock (dumma jag) Chips... (men det var t v ä ä rgoda!!) så kunde inte hejda mej... känns lite bah aha,,, worth workout?
så kom man hem runt 10 och va social med mammaa, snacka lite gymnasium och sånt relevant haha...
duschaaa och frääscha upp mej wWOHO.
sen har jag laddat ner maaassa musik t min iPod <3 all musik försvann nu vilket mest är dåligt men ganska skönt att rensa ut allt... stay positive, right?
åååh mitt hår är silke hahah aja! antecknar för fullt!
jao, hur min väska ser ut när jag ger mej av t gymmet :) oredigerad så ligger värsta gråtoningen över alltsammans men, I guess u can live with it?
jävla retard pic asså, osminkad, nyvaken och allmänt borta jomenviisst låter toppen.
MEN bjuder påt!
pususss nu ger jag mej av :D
hahjah peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0