d o w n u n d e r

Heeeej
Shiet, sorry för, a jag vet inte vad, ingen uppdatering alls?
Vet inte hur länge sen det var men förra veckan har jag haft lite problem som jag behövde ta tag i eller iallafall fokusera på. så jag sket i bloggen. Sen så sluta internet funka under helgen så har inte haft någon möjlighet till internet, iallfall icke till bloggen. Mamma har beställt ett bredbandsgrej nu men vet inte riktigt när det kommer. nu är jag i skolan, så kanske uppdfaterar bloggen då och då när jag är här men finns ju inte direkt några bilder så¨jao, blir ju inte direkt en blogg på topp.

Under den här veckan har det hänt rätt mycket, väldigt obalanserat skulle jag säga.
Nu är det mindre än en månaD kvar till ESPAÑA ! woho, countdown!  Ska bli så sköönt att komme bort och träffa Mildred, var typ 1½ år sedan ! SHIT, å¨h längtar...

På lördag är det basar, torsdag dans och kanske typ bio om jag minns rätt?  fredag kansnke jag skulle koopa en jacka!
Får ser när jag uppdaterar igen, förhoppningsvis snart
!
puuussss
sry again



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0