honeycomb navy toast, chicken

shoaa
Myysig afton igår.
minns att jag var överdrivet seg igår at the moorning typ men sen senare bär jag mig av och mötte upp Sonja, drog till mc först och bara njöt av en burgare på BR. HAh puss.
sen blev det 2 weekday och inköpet blev 4 redigt nice toops. Doock har jag bara 2 bilder av 4. och de ser inntteee fint ut på sånna här enkla vita bilder men ffår fota när jag har kläderna på mej istället. Men just nu befinner jag mej hos far min där kamera saknas.
Så skulle egentligen jag, Sonja och Ebba till Area51 (skating park) men Ebba backa ur och vi drog med oss Annie instead meeen när vi kom fram var det vid stängning hahah stooort diss på det men vi drar dit ikväll istället.
Så efter det skulle Annie hem men Daniel kila ner med oss så blev en skön kvällspromenad.
Bytte jacka med Sonja för en dag typ hahah åås så fet! Dock to expensive for mee men man kan ju alltid drömma ;)
wonder what your boyfriend thinks about your braces
Jaaao så sov jag här i masthugget inatt så d sooft, tnäkte dra och träna och sen sola meen... allting är hos mammio,, pallar man?
We'll see about that.
wooho i helgen har man masthuggslyan ledigt så det blir do-what-(thehell)-u-wanna-do- weekend :D
oki men nu ska jag fixa mej a bit så får jag se vad som händer.
puuussssss
thats the jaacket. woaah lite kär.Asså sure det är ju en viss stil men känner att min stil är rätt flexabel och att jag kanbära det mesta?
fast nyc är i mörkblått.
kmr antagligen dyka mer på blooggen
cuz I think it'S my new Faves
ooooook ha deteeet
carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0