things I can't live without

Hallå du!
Saker jag inte kan leva utan inom hud-ooch-hår- vården!

Body shop Body scrubs!
just nu har jag mango, men diggar fett citron också! Men det finns evigt många nice dofter!
Älskar dem för huden blir verkligen ren men det torkar inte ut huden utan nästan tvärtom!
Kornen smälter efter ett tag och doften sitter kvar i huden länge efter duschen!

Salt water styling Spray
shiet, någonting jag använder säkert flera gånger dagligen haha!
Ni har säkert hört om saltvatten spray? man sprayar det i antingen fuktigt eller torrt hår.
Håret luktar riktigt fräscht av den här sprayen och får en naturlig volume! love it duude

haha jadu vad står det? typ ryska lr nåt men a, det är till för slitna hårtoppar.
Först märkte jag inte riktigt någon skillnad men nu efter en vecka eller två ser jag verkligen skillnad!
Tycker topparna blivit mycket glansigare och inte alls lika frissigt!
tar i det ungefär dagligen. dock lite sjukt att en sån här liten tub kostar nätt under 300 spänn. men, tycker nog änna att det är värt!

Crabtree & Evelyn
lootion.
Finns i flera dofter men tror nog det här är en av mina faves.
Luktar supergott (haha...) och är nästan som parfym. återfuktar huden efter man duschat or so!

VICHY och Garnier eye roll-on
tar det varje morgon och kväll! brukar ofta ha mörka ringar under ögonen så det här är lite av ett måste!
Garnier får man använda i kanske en vecka innan man märker resultat. Den är inte lika effektiv som VICHY men funkar gott och väl. VICHY ser man resultat typ direkt (enligt mig) men den är ju också snäppet dyrare.
hahahah daaamn, sista gången jag gör ett sånt här inlägg!
hahah sämst på att beskriva varor!
Ajaaaiooo
nu ska jag fan sova!!.... ack
aja, puuususssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0