What's going on

shoe
feett seg idag asså, men ska fixa mej lte och sen ska jag ut och möta upp Hannah så ska vi jobba lite på ett fotoarbete.
lyssnar på massa cindy lauper, lite nostagi och sånt gött. fast ååh jag känner mej i nåt mellan läge.
varken glad eller deprimerad. aja, vi får la se hur det tvecklas...
btw, här har ni some piics på de kläderna från weekday och jackan.
Hoppas att det inte är stötande material eller liknande.
Själv skulle jag inte se det som det, på grund av skymtande underkläder och typ mage?
Liksom det ser man ju ändå dagligen på sommaren men aja, whaatever, Känns liksom lite överdrivet att inte visa upp kläderna bara för att det visar en halv bh för mycket hehe aja.
puuss nu måste jag kila
ha d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0