when thoughts get you

Hallååå där
woke up this morning, didn't smile with the risin sun thouugh
var en mysig kväll igår, subway, f.r.i.e.n.d.s, osv jao.
No details hun, så vakna man imorse åt en goo frukost bestående av baguette o keso (MUMS @BIRKA), juicesmoothie, räcker för mej! blev dock sittandes med frukosten helt själv hahah jao, dissad unge ;)
Nu ska jag göra mej i ordning s¨drar jag ut och möter lite folk. sen mot kvällen ska jag möta upp Systeer så sover vi här, hoppas det blir mysigt <3
Ajaa, ni får ha det så bra, snart är det school igen... h u r r a y!
puuusss
When wrong thoughts get you n refuse to walk on
no fun, no kiddin'

Kommentarer
Postat av: JOZ♡

Tjennare! Skulle du vilja kika in på min blogg och säga vad du tycker om den? Bra/Dåligt? Skulle du vilja komma tillbaka till den?



Ha en bra dag! Kram

2011-11-07 @ 14:07:50
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0