at the gym

shooena
el caraña
näämen a
fett trött,, I should sleep
try caunting sheeps, but it's one I always miss
jaaja, idag har jag haft en feet dag.
börja kl. 9 men var vagnstopp så kom klockan 10 hehe but shit happens, right?
Så har jag gjort smycken, målat och pysslat heela dagen, underbart jao :D
och det här ska jag syssla med heela veckan hahah feet!
Efter skolan drog jag hem t Hannah i 2 timmar, utvecklingssamtal, pretty onödigt egentligen.
sen mötte jag upp Claara och drog t gymmet. riktigt nice, hon är ju mer erfaren än jag och det var kul för hon lärde mig nya grejjor och så, hur mkt man kan maxaa osv ;)
Efter det kiickae vi till Niils och tåg en sub, rätt snabbt sådär i väntan på bussen men d var mysigt!
Borde träffa denna brud oftare ;) kanske blir zumba med henne på onsdag.
just det, imorn blir d kanske bio med ingen mindre än maami hahah gulligt huh ;)
Nä men, var ett tag sen man gjorde någonting med mamaa<3
jaja, nu ska jag sträcka på sängen och dra till mitt ide.
puuuuuuusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0