bastu el mañana

shooee
frrääscchhh chey här jao höhö
Skulle simma med siis men sen vsa det säg att man behövde va över 10 år utan pääron.
Så skulle hon säga att hon va 11 och jag bah" hahah Livia du är nte 11, du är 10" Livia:  "Ja,, men jag ska ju fylla 11"
och jag: " hehe.. Livia, om ett år"
och sen sa hon i kassa bah " tyvärr man måste vara över 10" Jag:" ja... men hon ska ju fyyylla 11"
hahahah så bah "yes,, om ett år"
hahahh fyfan, så diiiss
aja så drog vi till världskulturmuseét och shiet, var riktigt trevligt a c t u a l l y.
typ Massa nice utställningar och typ.. aktiviteter?
Men jaaoo, sen blev det lite staan. Köpte 3 redgt nice nagellack hahah asså kan nte låta bli? helt beroende av det typ, som om jag börjat samla?
juste, köpte ettt rätt coolt halsband oxxååå, med en bbh på hahah! feet
sen när vi kom hem drog jag, Elie och Livia ner och basta!
så blev åter igen hårinpackning, aasgo mangoscrub, och sånt trevligt.
puuusss drar vmej nu <3
okj mooore pics tomorrow
puuuss, WOHO TAGGA HÖSTLOV <3
TAGGA DIG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0