F i x u n d f e r t i g

Sheena
Myys, har gjort väärsta mkt med mitt hår ikväll, eller, pretty much iaf.
Köpt saltvattenspray, silikondroppar som gör att det blir feett glansigt och en rätt dyr grej som var bra mot kluvna toppar. Orkar inte med slitet hår så tycker det var värt det.
Sen träffa jag the booyfriend (big deal, huh) nä men d var riktigt mysigt.
Gillar änna vädret idag, eller förutom allt regn. typ som ikväll så dugga det bara någon gång och det märkte man knappt, sen  var det ganska varmt och vindstilla! I like that kind of autumn.
Imorgon  blire tandläkaren... härligt.
Känns som jag kommer få värsta utskällningen haha men.. tar det när det kommer ;)
no worries,, yet.
Hmm.. ska vara där 11.15, the question är det värt att dra till skolan först eller annars ta en sovmorgon på ett par timmar?
you cant play on broken strings
Meen iallafall, nu tänkte jag sova så gott och bädda om mig riktigt djupt.
puuuss
goodnight, sleep tight
fick ryck och lekte fotograf på ikea ;
Asså d här var för typ 2 veckor sen. när det var typ en helg, lite mer, när det var så sjuukt mkt dimma! mitt på dagen också! Asså kom ihåg en kväll när man knappt kunde se typ 2 meter fram!
Aja haha fascinerad cheey, men nu måste jag sova
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0