s h o e n a

haallåå där
minns inte när jag uppdatera sist,
d kanske var i fredags?
daamn, då minns jag ju inte vad jag skrivit om.
Asså seeerri har ni sett dimman?
heelt sick fan. dygnet runt också. Igår kväll skulle jag på en fest men skippa faktiskt den pga lite grejjor jag inte tänker skriva på bloggen ;) haha aja sov med Birka hos Jessica i en skitmysig lägenhet istället.
Men var med Sonja & Birka igårkväll skiithärligt, tog en ciioooooogg på masthuggskyrkan till en redigt skön utsikt.
eller ja, var ju knappt någonting till utsikt pga dimman. man sågg bara typ 50 meter fram men de var coolt ändå.
typ spökstad fan!
så ikväll har jag bara vart skitseg, faaan constance ska ju träna på lördagar! hHAH åååh är så lat!
men imorgon ska jag träna på sportlife med Clara, tror d blir niice faktiskt.
jaaoo borde sova.. är trött
wooho börjar 9 imon.
asnice, hela veckan! projektvecka så kmr bara typ syssla med bild och svenska(dikter o texter) heela veckan.
feett- check''
aaaaaja ha d <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0