Beergsjön & Friskiiiss!

SHAAAA
HIHIHI
hahahaha
jag är såå duktig!
nä men seriöst. först kom jag till gymmet, var typ nervös ahhaha men bara efter typ 5 minuter kände man sig normal. jag var sååå inte den värsta om man säger så.
ååh det är så härligt att gymma, så jävla taggad blir man!
Så höll på i typ 1 timma o en kvart. det räcker.
men jag glömde halsduk men nästa gång ska jag typ ta med mej handduk, duscha, basta och sen sola!
Åååh livet leker hahah. faan vad jag är exalterad men d fan skönt.
haha sen när jag var påväg hem träffa jag Dennis, yusef och abdi hahah!
Asså det är så sjukt kul för det är så annorlunda gäng en i stan.
hahah man typ halv dissar varandra och "aabboo" haha "lääägg den"
och så gör man high 5 och shiet hela tiden hahahah så jävla underhållande.
jeeesus kristus vad jag svär men jag orkar inte bry mej :D
Jaaja kom hem för typ 20 min sen så nu håller jag på och tvättar osv.
åååh är helt peppad hahahahah.
ska nog börja gymma runt 3 gånger i veckan nu.
muyyysiii kropp kan kmr få ! och kanske lär känna lite gympeople? sooft
puuuusss
ååh skulllee såå vilja lägga upp en gym bild nu!
förresteen det är var den morgonen ag stack till och mötte upp folk i svalen så drog vi in och väckte kim 7 på morronneeen hahaha underbart!<3
Jag är hon typ längst till höger hahah ååh jag ser så wb cool ut när alla är süpermysiga.
jaojao thats life right?
puuuuuuuusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0