Dans Fuego, Skivstång

Hello nice people
rätt trött nu asså! Ska slumra in any minute
Var ju på skivstångspass med Ebba & Birka! Kul meen kämpigt!
Åh shit, i slutet typ skakar man när man försöker anstränga sig... eller gå i trappor hahah!
Imorgon tänkte jag gymma lite och gå på någon rätt skön "dans fuego", typ som zumba!
spännande huh ;)
Sen på onsdag drar jag och Hannah till IKEA och spelar in en reklamfilm haha! hooppas den kommer blir lyckad!
Vi kommer typ hoppa och slänga oss i sängar, leka runt, göra reklam för B gratis pennor osv hahaha det här kan fan bli nåt!
Just det, idag köpte jag mina gym/dans-tights också! ade kostat 400 spänn men nu gick det på 200!
en storlek för stor men det kan jag leva med.. vi säger att jag kommer gå upp i vikt hahah!
meen nu ska jag sova tror jag!
puussss
love you guys
blir så go & gla när jag ser att läsarna stiger, och nu pretty much faktiskt :D
och som sagt................. ska skärpa mej med bilder.. på nåt vänster!
MEN hittar ingen laddare till någon av kamerorna!
aja ha det<3
p e a c e o u t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0