Feet dag jaao

Sheena
Trimmad chey jao ;)
näämen har ju gymmat idag säkert över 1½ timma typ? änna bra gjort?
Asså visst har ingenting emot att gymma själv men om man är 2 + så går tiden såå mycket fortare!
Man tänker inte riktigt på vad man gör och sen märker man att man gjort en hel del!
ååh älskar att gymma haha tänk om jag typ kmr bli addicted, fast naaa. kommer inte hända!
jaao så när man kom hem var man verkligen helt slut. Det tog mer på mig denna gången än vad det gjorde förra & förrförra.
Såå nu såhär på morgon QQQQvisten ska jag pluuugga, vilket innebär Engelska gloosor och Läsa en Engelska bok som jag sen ska göra uppsats på....
hihi jippiie!
meeen som sagt, nu ruullar det på så puuusss
<3


We Can't Go On

Together With

Suspicious Minds




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0