fruktansvärt skön kväll!

Nämen sheeena, är du också här ! treevligt trevligt.
Reedigt underbar afton igår!
drog från skolan halv 2 typ, för jag skulle ju till taaandläkaren ;)
Mötte upp Birka,drog ju tilll ÖoB som vanligt HAHA  det gör vi aalltid så fort vi behöver snack o dricka!
Aja,  Sen mötte vi upp Annie och Alva, satte osspå en filt, snacka, åt, osv medan det droppa in mer och mer folk.
HAHAHAH sen gick jagoch annie på en promenad ochd et var så sjuuukt fluummm hahahaha doog av skratt!
,en tänker inte berätta mer eller i detaljer för oorkar inte det hahaha ååh!
sp när vi kom tillbaka efter en halvtimma var det Jag, Hugo, Annie, Alva, August, Birka, Amanda osv.
Sen när det närma sig Kom Ellen, och Ebba.. eller fan minns inte ordningen men whatever.
Men hahaha ååh det var en helt underbar kväll!
Och minst sagt en helt underbar konsert!
Sen efteråt var det helt sjukt för man träffa hur många som helst som man kände, så skulle man prata med alla men fortfarande hålla ihop gryppen HAHAH Kaaoz.
Så snacka en hel del med Pao, och d gänget!
Träffa ju mit ex Jonathan också ... hahahah! Nej men det var süpertrevligt: ;)
Aja, Så kom långeman Filip också ;)
Men till slut drevs vi åt korsvägen och efter etttag va det bara jag, Hamlet, Daniel och Birka.
Så vi gick nej just det vi tog vagnen,- till MC. Satt där och hade det redigt soft, i någon timma I guess?
Drog vidare till parken, aaah vill skriva så mkt men det finns alltid 1 eller 2 som man inte vill ska läsa det så vi får skippa det!
Men det var jäättemysigt, Gick vidare till Järn och hoppa studsmatta hahah, Sen skildes vi åt runt 1-2?
Men jag och Daniel skulle ju åt samma håll så blev en riktigt mysig nattpromenad i det hela.
OOJ SICKEN ROMAAAN, kunde inte hålla mej.
jaja, återigen sjukt värd kväll!
Nu ska jag klä på mej, fixas liteoch möta upp Hannah på stan.
puuusssss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0