gymma mig ur skiten

Shena
Rätt vanlig dag, blandat väder, blandat humör och blandade känslor?
Men ao,  It's Monday.
Kom hem för en halvtimme sen.
Idag ska jag dra och gymma rätt snart, bara gymma gymma gymma, var en vecka sen sist och vill bara slita ur mej allting!
Går inte riktigt att förklara.
Sen kommer jag hhem och så ska jag plugga!
sånt som måste göras tyvärr.. anars travas de bara på en hög och så blir det ett stort helvete.
Jaajaa, har inte så mkt att tillägga.
förutom att mina läsare sjunker!
Assaaooo, vad beror det på? vad är det jag ska skriva mer eller mindre om?
Det ända skillnaden jag kan se nu direkt är typ att det knappt ligger några bilder på mej ute..?
Det ska jag fixa, har bara inte haft ett tillfälle där massa bilder tagits.
sen vet jag inte, ska försöka skärpa mej!
Men nu ska jag attans dra och kämpa! och pumpa! och, bara slippa tänka på någonting!
ingenting alls vill jag tänka på nu!
puusss
babh jävligt random bild som t.om redan vart, men hinner ej kämpa
HA D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0