I see it in your eyes that you’re listening

Shoo
nu är jag hemmaa jaao!
Var ju först och lyssna på när mamma läste poesi på ett café, riktigt fint faktiskt!
Har ju hört henne flera gånger innan så ingen särskild stor deal.
Mötte upp Jonathan, nothing in details men jao, vi drog en promenadix till ett fik, pratade om lite så där allt möjligt, och lite sånt som förväntas kommer snackas om.
Vi drog vidare, gick runt och blablabla samma visa.
Någonting som var udda dock, säkert koffein haha men ofta jag är såå känslig?!
Jag typ blev skitspeedad och massa sen så blev jag helt slak HAHA asså som spagetti, orkade inte dra mina ben någontstans, men nu har jag återfått det normala haha..!
Vet inte om jag ska träna..... hahahh ååh hatar mig själv!
Men om daniel kan ses är det ju rätt nice om man kanvara tillgänglig?
nu drar jag
blev typ depp nu lr nå
hoppas jag överlever, det gör ju dock dem flesta
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0