if I was a tree growing tall and green All I'd want is you to shade me and be my leaves

Haaallå där!<3
är hos pappa, sov över hos en kompis så drog jag hit nu på morgonen.
Ska ju dramed lite folk från klassen till "blåbärsrocken" i Mölnlycke hahaha.
Vår förra lärare ville alltid att vi skulle komma varje år men ingen har kommit hittils, och nu när viinte har henne längre saknar vi henne typ asmkt så drarvi ut dit o lite surprise o shiet ;)
Aaaannars äre bra.
Doock så har jag pengar hos moorsan... funderar på om jag orkr åka dit hämta cashoch toffifee hahah !
daamn, börjar få träningsvärk nu ochb det är såå långt ifrån början. aahdu Constance, så går det när man inte stretchar!
Jaaja thats life, imorgon ska jag ju träna med Yrsa hahah kommer ju vara härligt med värken.
Förresten, (minns inte om jag visat dem innan) här är lite bilder från förra sommaren i Tiveden.
Jag och Birka skulle jui dra dit i sommar men hehe blev ju inte av. Nästa sommar eller nåt I guess.



Rätt underbar natur, right?
skogen är helt sinnes.
De vi bor hos äger typ maaassa mark, så man kan promenera flera timmar och se älgar & 100tals gamla stugor och allt är på deras mark.
Jaaja  enough about nature, nu ska jag deeega och njuta av lördagsmorgonen.
puuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0