IKEAPEOPLE

HAHAH sheeeenare
ååh hahah har tilbringat typ 4-5 timmar på ikea idag HAHAHH IGEN vad är det för fel på mej, ikeas stalker nr1....usch
hahah men aja, feeett kul, vi spela ju in reklam så jag har ju mina ursäkter.
vi spela in stamkund, kurragömma, typ försöker förföra folk med våra varor HAHA, sköna sängar, nice badkar och maaaaasssa hahah!
om jag lyckas/fattar hur man gör ska jag läätt ladda upp reklamklippen/t på bloggen!
hahah såå kul att spela in!
Meen jao, vill typ sova rätt snart, dock är jag inne på en skitspännande bok så kanske lägger mej och läser lite hehe!
Jaaajaa men nu får ha det så bra.
guueess what I'm gonna do tomorrow?
Paddla... oh shit jag har redan massa träningsverk i armarna, axlarna/skulder &låååren haha!
åh kmr ej klara av det haha och efter det ska jag ha dans :ooo daaamn girl!
Sen borde jag möta upp Birka och få en slaadd!
ååh tagga lördag, värsta festen då ju, verkar som den kmr bli pretty big. hahahh asså stor grejj noot men venneh, sköönt att bara hänga och lära känna nytt foolk o släppa loss osv!
puuuuuuussss
hahahha joo förresten, träffa ju Daniel rätt kort ikväll, hahah pretty nice men gissa vad f'n vi såg?
haha stöört, asså varför? shiet, vaarför hahah
båda har typ mils långa flätor, fast vad har den blonda? typ små ploppar med 100 hårband.
hahah t a g g a n e r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0