I'm moving to IKEA

Haallå där!
Humöret på topp
Var på underbara IKEA todaay med min man Hannah! hahahah fett kul ! vi drog igenom alla "lägenheter" och slängde oss i sängar och låtsades vara nåt redigt torrt par som skulle skiljas!
hahaha feett.
klockan är redan halv 7 ojojoj! känns som lördag typ för vi har studiedag :D!
Tror jag drar och gymmar nu och sen träffar mer hannah, sen sover hos pappa. kanske träffar någon mer under kvällen men vi får se about that.
En som jag känner bjöd in mej t en liten fest haha men vettefan asså om jag pallar :D
myysigt sår (notera handen)från fimpen vaa ;) ohyes ser förjävligt ut på nära håll haha...
jaaao nu drarjag
puuuussss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0