Livin' the Hippie parts

Sheena
Blir ett halvsnabbt inlägg.
Kom hem för typ en 20 minuter sen, skolan var rätttt nice fast för vanlig!
Gympa, Svenska, Tyska o lite sånt shieett.
Dock så fick jag typ asbra kritik av svenskaläraren, vi skulle skriva en liten berättelse på 3-4 sidor, och utan att jag ens är medveten om det är jag uppe i typ 8-9 sidor HAHA hur lyckas jag?
Men läraren sa typ "mycket mycket bra! Jättebra början också! Toppen Constance!"
man bah woow tagga ner HAHA nä men d ju nice.
aja, ska klä på mej/ byta om och så sticker jag t gymmet med Yrsa.
Jaaao JUST det imorgon är det speexfoto på G hahahh !
meen det snackar jag med om sen, nuude n hippie ;)... R A U W R
puuuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0