Man kan inte leva sitt liv på andras liv

Shoo
sooft cheey jao, vaknade typ halv 11 (alarm), va pretty seg men satte på Håkan på max så blevjag skeetaglad!
hahah asså seriöst, NO DOUBT, musik gör en lycklig! i alla lägen! eller jag, inte för extrema dock.
Idag ska jag dra till ett café där min mamma och några andra skulle typ spela musik och läsa poesi (:
Min mamma är väl lite sådär en författare.
Sen efter det ska jag ju möta upp Jonathan. no coomments, cause I don't have any?
Och efter det ska jag antingen möta Daniel eller draoch gymma!
har blivit lite så där kass på träningen. S K Ä R P N I N G!
ahaajaa, nu ska jag myysa litet till och sen fixa t mej för dagen!
HA D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0