Movits på Max

yoo brothers n sis
myysig kväll igår.
Träffade ju Hannah, Sen drog jag upp till Amanda som in fact var i götet.
riiktigt soft, så öva vi massa på koreofrafin till min gympalektion jagska hålla i HAHA kommer bli så kul!
Är rätt nöjd med dansen jag har åstdakommit faktiskt, dock vet jag inte om det är för svårt eller snabbt?
we'll see about that.
Har det awesome iaf, ska kolla upp friskis, litelat man tänkte nog gå på ett pass snart, sen blir det nog grill / filmkväll med Filip, Birka o Viktor.
Hoppas det blir treeveligt!
nu ska jag bara fortsätta dansa lite till riktigt riktigt underbara Movits!
ensam hemma så wooho behöver ju bara anpassa mej efter.. mig själv ;)?
HAR STÅTT I REGNET SÅ LÄNGE ATT JAG BÖRJAT KRYMPA
VI GÅR UT OCH BRINNER UPP I NATTEN
OCH SKYLLER ALLT PÅ VÅRA FYLLEHUVEN
jag ser domen i dina ögon
<3
...älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0