nothing works wihout music

sheena
märker att jag typ bloggar dåligt vilket leder till nederbörd HA HA nej men det leder till att läsare sjuunker vafan!
daaaamn girl, skärpning..!
Men jag går ju i skolan, och träffar folk, dansar, läxor o massa. Men klart att jag ska få in bättre inlägg.
Pluus att jagg typ inte har bra bilder på den här datorn, det blir liiksom samma hela tiden. suucks.
Aaja, ska ta på mej lite mer, joina familjen vid frukosten, n then bege mej 2 school.
försöker komma på om mitt liv är invecklat.
och isåfall vad som är invecklat och varför. hehe lite så där en evighetsfråga, but I don't mind.
Vi höörs, <3¨
ååh stockholsperioden. Vi ska försöka få det till en tradition, typ att vi drar dit längre in på sommaren nästa år så stannar vi en vecka.
FEEET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0