Say Hello 2 your wonderful life

shaa
Mår reedigt bra
Orkar nog inte rabbla upp skoldagen, tror inte ens det är särskilt intressanta att läsa om egentligen?
Föruutom att jag blev klar med min halsduk. men kommer nog ge den till farmor för det passar bättre henne.
när jag blev klar med den såg jag att det nog inte riktigt var mina färger. (:
Jaja, kom hem, åt chips som typ mellanmål ( ha ha ha), drog iväg till dansen och sen iväg till min skönhet Biirka :D
Har ju fan inte träffat henne på evigheter nu och åååh så mycket som har hänt för båda 2 !!
Så jaa, vi satte på vår älskade brygga med lite snacks o dricka och satt och pratade om allting från solnedgång till långt in på månuppgång.
underbart.
Kilade hem på vagnen runt kvart i 22 skulle jag tro?
Blev sketa trött, men nu har jag duschat så har lit mer energi. Men snart efter dhär inlägget drar jag nog till sängs.
imorgon är det hååkan ! taaagga<3
puuuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0