ser hur meter blir mil

Yoo brothers n sis.
Nu ska jag fan dra till gymmet. först skulle jag gå på pass, men det fanns bara spinning medel och vet nte ens riktigt vad det innebär. sen, suure jag är osäker på gymmet när det gäller att va där själv, men pallar fan inte vara själv. och det är daags att jag drar dit själv någon gång.
Ska äntligen ta tag i det liksom.
Idag har jag haft en awesome lektion i religion med världens underbaraste lärare hahaha. såå skön!
Gympan:
Hahahah var med på fotbollen vilket enligt mej själv gick rätt mkt till ett helvete men sen efter fick jag höra att jag typ va skitbra för att vara första gången hahahah! "stråålande constance".
Tyskan:
Känns som jag kmr få pretty good betyg där asså.
Läraren har tydligen fattat att jag vhar bra uttal och fattar grammatiken någorlunda. plus att jag typ kan alla glosor utan att jag ens övar särskilt mkt.
Vi sluta en timma senare pga matteläraren var närvarande på Öland haha.
Men iaaallfall nu draaar jag ut.
var fan har mina läsare tagit vägen? hahhaha får ju inte liust att blogga :(
Jaaja, får se hur d utvecklas.
puussss<3
wish me luck at the gym... har typ sämst självförtroende hehe...
NÄMEN DET HÄR SKA GÅ, COME ON, U CAN DO IT.
hihi puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0