shoo du säger du r gangster när du hugger ner din bror

sitter 20 i 7 och äter en underbaar strawberry white magnum!<3'
sry uppdateringen igår men internet vägra funka och jag hade ändå en hel del för mej.
Kim fylde ju år så jag drog dit runt 6 så satt man där,- blev tjokk, social och inspirerad angående gymnasium haha!
Idag har jag prov i SO... jag har pluggat såå mycket,,, det låter bäst så iallafall...
aja år väl se hur det går för mej. Pluggar mer på vagnen<3
mörkret faller och vi ser inte riktigt på vilken väg vi ska gå
men kom ihåg när mörkret faller få solen bestämma tiden och ta det lugnt och kom ihåg
ett gott skratt förlänger livet
asså ååh minneen!<3
Meen nu ska jag locka mitt hår lite
och blocka någon jobbig person
Förhoppningsvis hitta min vänstra socka
och rocka loss på vagnen till min egen musik
puuussss wish me luck on provet<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0