SLITEN CHEY

OH SHIIET
OH SNAP
åh är så trött
hej förresten, är du också här?
Men seriöst HAHA
Vi satte oss I kanoten vid 9-9.30 I guess, så paddla vi på i shiet hahahah Jag och Hannah in the same canoe.. lyyckat?
inte direkt HAHAH
såå jävla sega, och man blev skittrött
så på vägen hem typ kom vi skiiitmycket bakom alla, ahahah feett ute på massa stora sjöar ute in the middle of nowhere, hahah!
jaaaja med tappert, TAPPERT försök kom vi tiillsluuut fram!
då mötte vi upp Clara & Tora. Tänkte dra och fika med Tora men hon skulle t pianolektion så jao, drog hem,
JAG ÄR SÅ TRÖTT
OCH JAG SKA DANSa om typ en timma.... huuur ska jag orka?
luktar massa rök också av grillen, heelt sliiten ut & in.
daamn girl
aja have no choise, måste dra t dansen, och sen efter det ska jag plugga till NOprov HÄRLIG AFTON- check
jaaaaja puss
asså visst, det är fett fint men ändå...
Vättlefjäll- tredje gången gillt- never again
PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0