Sooft dag go shopping

sheeena blir nog ett snabbt inlägg.
kom hem för typ en halvtimma och hoppa nyss ur duschen P L U S  att jag kom på att jag har 20 glosor till imorrn... yes, snabbt inlägg.
Idag har jag haft en myyyysig dag.
Dock så hade min syrra typ problem i skolan så hon klängde på mej massa men kan inte klaga :)
så drog vi tsm till stan o mötte upp maammsen och åt en luunch medans vi snacka igenom mina framtidsplaner, och spanien/Marocko resan i vinter :D *glaaa*
Sen vinka vi av Livia på vagnen och drog med mamma til cirkus sale hahah o f c.
hon köpte typ 4 toppar till sig själv och jag köpte en cool jacka, som är vind och regntät för 50 spänn och några bskitsnygga (men redigt höga) klackskor.
Så satte vi oss på ett fik, stötte på en cyklandes Daniel ner för backen hahah, sen efter det blev det Kino, och då gick jag runt i dessa klackar (måste ju prova ;)), hahahah så nu typ 3-4 timmar senare fyfaan vad det gjorde ont att gå sista sträckan.
Stötte på systrarna Söderlund och fick ännu lite mer information om gymnasium.
nu ska jag plugga puuuuuuusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0