ULTIMALA HIPPIE-OUTFIT

HEEEJ
hahah
jaa, det var toppen på gymmet med Yrsa, dock har jag ont i ryggen nu men aja.
var väl där typ lite över en timma sådär.
MEN
till det intressanta!
jaag ska ju fan på spex imorron, jag hade hest tänkt mej naket.
men så i kväll viille jag fixa brillor som alla hippies har så jag drog ner till min underbara vän Viktoria.
HAHA jag berätta min historia och hon tog fram kjolar, västar, fjädrar, blusar, brillor HEELA KÖRET.
HAHAHAH ÅÅH ni skulle sett mej!
vilket ni sääkert kommer att göra !!
ahahaha ååh kommer blir så bra (hoooopppas jag).
hahahh asså jag ska såå någon period i livet gå runt med hippiekläder och stil, asså det är väärldens sköönaste
stil !
jaajaa, nu ska jag ringa en vään och sen ska jag sova... fuck måste fläta mitt hår också så det blir så där fiffigt vågigt. hahahah faan vad jag kryddar & taggar! Men d sköönt!<3
puuuuussssss
P E A C E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0