underbar afton underbart sällskap

Nääämen sheena!
Ååh så sköön kväll!
ska jag berätta i detaljer? (låtsas som att jag hör ngn liten röst som säger ja!)
okkkeej  då så ;)
Drog till Farmor vid tree, hämta cash, prata lätt om livet med denna dam hihi och sen mötte jag först upp Hannah & Signe på stan runt fyra kvart över.
Vi kickaa till ÖoB så Hannah fick köpt sina underbara Pringles.
Sen mötte vi upp Daniel, Simon och Benjamin på hållplatsen så tog vi Bussen ut till miss Nowhere Mölnlycke.
Ringde vår efterlängtade fröken som blev typ überlycklig att vi kom haha!
Så kom hon där på sin cykel i sina färgglada kläder med världens största leende.
Haha asså hon är verkligen en GO människa! Ser typ upp till henne hahah!
Jaaja, vi gick väl i ca. en kvart så kom vi fram till blåbärsrocken hah!
Verka ju rätt mobbat i början men vi fick lära oss bugg HAHA så jääävla kul.
Jag dansa med Daniel hahahah så koncentrerad på stegen och allt och så generad så det finns inte hahahah underbart!
jaaja, så fick man dansa med lite olika par, vi drog runt och köpte cola på ett B café.
blablabla, Vi drog tillbaka till bussen och mötte upp Angelica.
Så när vi kom tillbaka till stan checka vi in på Subway så alla åt typ dagens på uteservering, kändes fan som klockan var 12 när den bara var 21 ?!
Efter deeet tog vi en promenadix till Condecco, satt där och filosoferade i någon timma.
hahah vid 22-23 nånting skiljes vi åt.
End of story!
hahah men jäävligt go kväll faktiskt, sooft stämning!
Så kom man hem, duscha och nu sitter jag och äter Pringles och toffifee hahahah åååh är så nöjd med mitt liv!
Saknar Birka dock, herreguuu säkert 1000000 saker som hänt under klassresan?!?!
åh Imorgon ska jag tränaa, taagga! Och sen pluggaa så jag klargör mina läxor.
puuuuuusssss
Hooppas ni haft minst sagt en lika bra aftoon som jag!
hahah dhär beskriver såå bra hur jag känner mej just nu!
och jaa, den här bilder är så sinnees så d finns inte och hur många garv det har uppstått pga bilden tänker jag inte heller räkna hahahahah!
love u guys
puusss<3
live your life before it's to late



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0