Waiting for the raptune

Tjooo
Haha ååh kom rätt nyligen hem från gymmet.
Drog ju dit efter skolan, en halvtimme på gymmet och sen en timmes latinamerikansk dans hahah!
så jävla skön "OCH NU, MATADOOR! KOM IGEN! STOOLT"
"OCH NU KÖR VI TANGO, MYCKET KÄNSLA, WHAAA"
hahahahha så kul!
först tyckte jag det inte tog nånting men haha fan vad trött man var i slutet, men tränade ju skivstång igår så kanske lite i samband med det!
har oont i min rygg igen! undrar vad jag gör för fel?
Jaaajaa don't worry about that
nu ska jag vänta på att Mildred ska logga in jaao!
ååh asså längtar såå mkt tills jag ska dit i december!
fan där äre ju fortfarande varmt, hon sitter på terrasen mitt  i natten o hare myys :oo
nääääämen nu ska jag dra, FAN.... borde skriva på min uppsats...
aja... puuuuuss<3
haha va tvungen å testa en gggrejj med bilden som ni kanske ser haha
r e  t a r d- check
PUUSSPEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0