why do everybody look so serious?

sheeena
Nyduschad och uppfrääshad- cheeck
Har precis tillbringat kvällen med Daniel aaoo.
möttes väl upp kvart i sju, nåt sånt? drog runt på gatorna, satte oss på franska uteservering ett litet tag och drogvidare.
myycket mysigt.
haha jag lova han att han skulle fimpa i min hand, why not? sånt man gör i livet hahah ;)
så det brände rätt nice faktiskt, sved till men ändå på ett skönt sätt! så syntes det ingenting i början men så fick jagvärsta blåsan, som jag drog bort när jag kom hem, vill ju ha ett stiligt ärr ;)!
Men a, nu är det typ rätt runt och heelt kritvitt inuti! ser sjukt ut haha men blir väl bättre när det "läkt".
myys nu ska jag lägga (eller snart) mig i min sääng, läsa min faktiskt riktigt spännande bok och bara, ååh njuta av livet!
wooooho på fredag är det studiedag, sen en asskön helg och sen sovmorgon på måndag!
soft? JA!
Och imorgon ska vi labba på kemin! woho kommer spränga sönder lokalen hahahaha
puuusssss
hoppas ni fått en lika underbar afton som jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0