Woke up this morning

Helloo there
Vaknade nyss av att jag fick ett sms och vibrationen fucka upp sig och slutade inte.
Jaao men d va bra att jag vakna för ska dra till gymmet om en timma.
Tittar på en jävligt bra stand up grej med Mia skäringer (dyngkåt och hur helig som helst).
Typ skitbra humor inblandat med typ hennes tragiska liv som ändå blir sorgligt haha fast hon gör d på ett jävligt bra sätt!
aja, nu ska jag klä på mej och packa med mej gymgrejjorna,  tror jag kör på short idag?
haha vi får se.
hööörs puss
förresten
lämnar en tanke åt alla anhöriga till den tragiska händelsen
10 år sedan 9/11! R.I.P

Kommentarer
Postat av: m

haha så du ser mig som död elelr? ;)

2011-09-11 @ 21:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0