You'll only regret more what you didn't do than what you actually did

Heej!
Mår underbart. Okej jag har riktigt ont i ryggen men ska tvinga min fina moder att massera mig snart hihi!
Slutade 15.00 Men då skulle Hannah dra på engelskan så jag hade 1½ timma att spendera. kunde inte åka hem för det skulle baara vara onödigt.
Så Jag drog till H&M och skulle köpa ögonbrynspennor men det var slut! på båda hm i stan!? siick?
Så köpte jag chips och dricka på ÖoB hahah beroende? Men Tänkte dra t bibblan och sitta där och läsa, myys jao.
Men jag hann bara dra dit, fick lite information om att skaffa Bibkort.
Sen mötte jag upp underbaraste Daniel och Hannah ;)
Vi foor till Donken, satt där en timma och sen blev det simning av.
hahah fan vad vi snacka? Nu vet hon typ hela mitt liv, eller naa men typ!
Men d är ju woonderbar!
Drog in till stan, köpte ännu mer gojs å ÖoB, det är ju massa öppningserbjudanden så man får ju fan passa på?
Det kommer ju hålla ett tag så att säga!
Jaao, nu kom jag hem, halv 10 typ, sitter och myser till Hallelujah och annan skön musik som Amy Winehouse, Pink Floyd, The kooks och lite sånt charmigt!
Nää men nu ska jag ropa på mamma för nu stack det till lite sådär rejält.
puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0