12 hours left

tja Darlin'
händer? naa, sitter hemma hos Birka, ska snart dra här ifrån ba chilla lite först.
Igår var det chillkrök i slottskogen, fett nice faktiskt var där några timmar, tyckte tiden gick långsamt men kom ändå hem 04, hmm vad hände?
Ska paacka och tvätta as hell i kväll SEN VAMOS ESPAÑA så fett lycklig.
hahahah kommer bli så jäävla fett, whoaaa galet <3
Shit är det bara jag som älskar familjens korta reklamlåt "pantamera" hahah fan vill höra hela!
hej stäämpelvarning hahaah
Igår köpte jag en fortune cake så väärt där det stod fame, riches and lover is yours for the taking höhö taggad på livet?
AJAA nu ska jag dras och möta upp Alva och Birka, fan skulle ju träffa Anna men får inte tag på den tjejen!
HA D GÖÖTT
TAKE CARE
tycks?
ingeen aning varför bilden blev heelt fuckad och minemal hahah
jaaojao lite av mitt hår och outfit ;)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0