halkar ner till botteen?

Goddag
åh... jag skulle ju gått till skolan idag.. men mamma jobba natt och jag är så dålig på att gå upp... så smsa Kenny att det var nationella ååååh hade helt glömt bort ju!
Känns som (eller inte  bara känns, jag VET) att mina betyg verkligen blir sämre nu till hösten, jag har varit så slarvig. jag kommer alltid sent och då och då skippar jag någon dag. faan, aja.... hoppas jag kommer in på ett fucking gymnasium? Alltså jag har alltid varit säker på det för jag har haft runt 250-230 poäng men nu vet jag inte vad jag kommer få eftersom jag har varit så dålig?! blää blir lite orolig fan.
Idag ska jag nog träffa Birka & co. och sen kanske jag sover hos farmor eller nåt, detvar några veckor sedan nu!
Haha fan jag har en flisa i tummen som jag inte kan få ut, ett ont huvud för jag ramla mot ett träd i lördagsnatt och en bruten tå eller vafan det nu är sen i fredags hahaha lyckaat.
ni får ha det så bra nu,
TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0