Me amor me amorina

hoooola! hahah börjar redan komma in i den spanska kulturen ;)
åååh inte långt kvar tills jag och Birka drar nuu!! Ska bli så sjuukt skönt att skippa skolan, vara utomlands med bästaaste vän, få värme och sol, bo i fetaste bungalon (ni vet vad jag menar) preecis bredvid polen WOHO vet nu hur tagagad jag är!
Idag var jag i skolan, det va helt okej men alla blir typ segare och segare eller både till och från men fan det skapas massa drama in the gaang </3
ska dra till älskade farmor any minute, kommer bli mysigt att bara slappa lite, ta ett varmt bad, plugga...
Vi har dagsverket imorgon så vi är lediga från skolan för att på något vänster jobba ihop 200 spänn.. känns som jag kommer ha 40 graders feber och ligga i min säng och inte kunna röra ett finger höhö ;)
P L A N E R
imorgon: eurytmi föreställning (doon't ask, blame it on the waldorf)
torsdag: dans
fredag: go fest i slottis
lördag: packapackapacka med älsklingen <3
söndag: SÅ HOPPPAR VI PÅ PLANET haahhah vi kommer bli gaalna och säkert tillsagda av personalen för vi kommer va så sick exalterade hahah
lite av dagens outfit, vi kan låtsas att vi ser något
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0