weekend

tjeena
D måndag och helgen har vart riktigt kul! eelleer?
I fredags blev det chillkrök med typ 7 pers or so, minns inte hur många vi var? bastu och whisky som sabba min röst fram tills nu,, heh bra där!
Så i lördags blev det dooonken, jag och Birka träffa Ari och Molly H A H, seen kila vi hem och fixa oss.
Så skönt för jag har haft lägenheten typ för mig själv hela helgen cuz mamma har jobbat natt och inte kommit hem emellan, så vi har hängt där preetty much.
Lördagskväll blev det en go fest i slottskogen hahah, dock så var min röst heelt kaos så jag kunde typ inte kommunicera med någon hahahh segt. kom hem runt 4 och sov ut, såå skönt. vaknade typ halv sju PM söndagen därpå så blev det en jättemysig kväll med bowling och snaacks i vårt lilla hus hahahha.
puussss
jaag vet att kvalitén suger men bättre än ingenting vaa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0