You'll do things I'll never forget

Hejsan<3
Jag tänker inte be om ursäkt för min uppdatering för det är nog så här det kommer förbli, jag orkar fan inte uppdatera varje dag osv men lite då och då :)
igår uppträdde jaag och d va rätt nice men inga mer detaljer om det roliga haha
Sen mötte jag älsklingeen och vi skulle dra till... gråbo men det sluta med att vi krama om söta Anton Kristiansson hahah så bäst och dela på några chili cheese, såå värt!
nu ligger jag i henner säng nyduschad och lyssnar på sakta vi går genom stan haha härligt<3
senare drar vi till Farmodern och keeka lite påsk, sen dra ut och göra några inköp ;)
puuussss<3
d är så siiick skönt med lov asså obeskrivligt, är så himla trött på skolan, det är bara för bedrövligt.
aja, bara glada miner nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0