anuskyss

Hej
Asså jag har redan sagt det 10 gånger men fan jag har verkligen varit sämst gällande bloggen nu det senaste.
Men jag har knappt varit hemma och fan, det har vart lite knepigt med att blogga.
Vet inte om det blir någon bättring, om inte så lovar jag skärpning till skolstarten!
Har konstigt nog löst julklappar till alla syskon och familjemedlemmar, så det är bra, den enda som är bra kanske haha.
mitt öra har fuckat ur helt antagligen pga att jag tryckte in en jävla kvist så nu har jag tagit ut allt som har med ordet töjning att göra så ska försöka göra om mitt träskhål till vanligt örhängehål.. kommer nog misslyckas haha..

om man tar bort allt negativt så känns det rätt bra.
Meditationen igår var jävligt soft faktiskt, mycket rökelser och annat udda suspekt hahah.
Puss
haha en 'skön' vidrig fruktansvärd samling bilderhahahah ska jag ens klicka på 'publicera'




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0