bebis igen

Hej!
känns drygt av mig att börja inlägget med "fan förlåt för dålig uppdatering" eftersom de känns som att de senaste inläggen börjat i den stilen.
Kom precis hem, ligger i sängen i min nya bebisdräkt, känner underbart haha.
Inte sovit hemma sedan i söndags eller liknande så har sugit balle gällande bloggen och gällande telefontillgänglighet, min mobil har varit död i över tre dagar nu haha, ska ju bli kul att sätta på den.
Nu ska jag ba kolla på massa avsnitt av gossip girl och mysa sönder kvällen.

btw så sög avslutningen men det är la ba att vänja sig vid sin nya skola ha ha.
puss

jaja jag ser knas ut men fan har precis varit ute, ruffsig i håret och rosig om kinderna haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0