det måste va på liv och död!

Kan ju inte vara annat än glad när man lyssnar på maskinen asså.
Kom absolut precis hem, mår i snitt bra ochd et glittrar jättemycket och lyser utomhus men det är fan alldeles för kallt! Imorgon går jag klädd som en eskimå.
Har tre prov och dans och lite bokrecensioner att göra men är osäker på när jag ska ta tag i det. Får lite för mycket panik när jag ska försöka planera.
Helgen har varit för jävla rolig. Festen i fredags var riktigt ball och festen i lördags var rätt go den med haha fast den blev något knas.
Tänker inte gå in på detalj varken fredag, lör eller sön eftersom vem som helst kan klicka in och läsa.
Ska göra en till avokadomacka nu så hörs vi.
PUUUSS
DU OCH JAG UNDER TÄCKET BABY
SKA VI GÖRA NÅGOT ÄCKLIGT BABY
ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0